Clubs voor sport en cultuur

Op zaterdag 16 december 2023 wordt de Santa Run in Gorinchem gehouden. Er rennen dan weer meer dan duizend kerstmannen door het centrum van Gorinchem. Jij kunt met ze meedoen!

Geef je snel op bij je sportvereniging of cultuurclub!

Als je meedoet voor je sport-, muziek-, cultuur- of toneelclub, kan jouw club daarmee mooie geldprijzen winnen. De clubs met de meeste deelnemers (in verhouding tot het aantal leden) ontvangen mooie geldprijzen. Let er wel op dat je niet inschrijft via deze website, maar direct bij de contactpersoon van je club: alleen dan telt jouw inschrijving mee voor je club! De inschrijving van je club moet 3 december bij ons binnen zijn om mee te tellen voor het winnen van een prijs.

Doet jouw vereniging nog niet mee? Wacht dan niet langer en geef je club op bij de organisatie ! Aanmeldformulier nog niet gehad? Download hier de brief, spelregels en het aanmeldformulier: Santarun verenigingen spelregels 2023

Win financiële ruimte voor jouw sport- of cultuurclub

In de laatste Santa Run is € 11.000 weggegeven aan prijzengeld voor de clubs. We verdeelden dit prijzengeld over de  clubs met de meeste Rotary Santa Run deelnemers. De prijzen varieerden van € 125,- tot meer dan € 3.000,-.

Er zijn nu 3 categorieën clubs, en de clubs die in hun eigen categorie de meeste deelnemers aanbrengen zijn de winnaars. Op deze manier maken ook kleine en middelgrote clubs kans op de prijzen.

Clubs kunnen mooie geldprijzen winnen: als jij meedoet

Hoe werkt het? Alle deelnemende sportverenigingen en recreatie- en cultuurclubs dingen mee naar een sponsorbedrag. Hoe meer deelnemers zich bij of namens jouw club aanmelden en de Santa Run meelopen, hoe groter de kans op een sponsorbedrag. Er mogen ook mensen meelopen die geen lid zijn van de vereniging. Zolang ze zich maar bij jouw club als deelnemer opgeven, en niet zelf een pak in de winkels kopen. Om kans te maken op een geldprijs loop je mee tijdens de Santa Run met minstens 10 deelnemers, voor een vereniging uit Gorinchem, Arkel, Dalem, Schelluinen, Spijk of Vuren.

DUS: als je loopt voor je club, moet je via je club bestellen, betalen en ophalen. Je eigen club-coördinator weet wanneer en bij wie.

Volg ons op Facebook.com/santarungorinchem om als eerste te weten als de inschrijving start en andere updates te zien!

Note: Door je deelname aan de Rotary Santa Run geef je toestemming voor publicatie van eventuele beelden van jou of je kinderen via media en via onze eigen (social media) kanalen. We plaatsen natuurlijk alleen maar leuke foto’s 🙂