Inschrijven Santa Run

De online inschrijving voor Rotary Santa Run Gorinchem 2023 is geopend. Voor je inschrijfgeld krijg je een kerstmanpak én het bedrag wordt geheel gedoneerd aan goede doelen.  Nadat je je hebt ingeschreven, is je pak gereserveerd bij het door jou gekozen verkooppunt. Vanaf 1 week voor de Santa Run kun je daar je pak(ken) ophalen.

De online verkoop is gestopt.
Houd de website in de gaten.

Wil je meedoen voor je sport-, muziek-, cultuur- of toneelclub? Jouw club kan daarmee mooie geldprijzen winnen, want de clubs met de meeste deelnemers (in verhouding tot het aantal leden) ontvangen een prijs. We geven in totaal minimaal € 10.000,- weg! Let er wel op dat je je aanmeldt bij jouw club, en niet via deze website of bij een verkooppunt. Alleen dan telt jouw inschrijving mee voor je club! Lees meer over clubdeelnameSantarun verenigingen spelregels 2023 of schrijf je hieronder in voor je individuele deelname.

Online inschrijven is mogelijk tot en met donderdag 14 december 2023. Na je online inschrijving print je je ticket, en haal je daarna je pak op bij het door jou opgegeven afhaalpunt in Gorinchem:

• Bruna (Piazzacenter 10)
  • Plus Elbert van den Doel (Winkelcentrum Nieuw Dalem)
  • Wereldwinkel (Langendijk 85)
  • Primera Ben Groot Arkelstraat (Arkelstraat 7)
  • Primera Groot (Winkelcentrum Hoogdalem)

Een extra gift voor het goede doel is overigens van harte welkom 😉

PS: Door je deelname aan de Rotary Santa Run geef je toestemming voor publicatie van eventuele beelden van jou of je kinderen via media en via onze eigen (social media) kanalen. We plaatsen natuurlijk alleen maar leuke foto’s 🙂